FORMUŁA SUKCESU | KOMPLEKS BIOAKTYWNYCH FRAKCJI LAKTOPROTEIN SERWATKOWYCH | FORMUŁA SUKCESU | KOMPLEKS BIOAKTYWNYCH FRAKCJI LAKTOPROTEIN SERWATKOWYCH |
FORMUŁA SUKCESU | KOMPLEKS BIOAKTYWNYCH FRAKCJI LAKTOPROTEIN SERWATKOWYCH | FORMUŁA SUKCESU | KOMPLEKS BIOAKTYWNYCH FRAKCJI LAKTOPROTEIN SERWATKOWYCH |

22 886 48 48

pon - pt
10:00 - 16:00

22 886 48 48

pon - pt
10:00 - 16:00

fsd
breadcrumbs
Produkty za punkty

PRODUKTY ZA PUNKTY

1. Czym jest i jak działa Program Punktowy?
Przy każdym produkcie w sklepie Inkospor.pl widoczna jest ilość punktów, które można uzyskać po jego zakupie. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Punkty naliczane są każdemu zarejestrowanemu i zalogowanemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów (zamówienie zostało zrealizowane i wysłane lub odebrane osobiście). Punkty zgromadzone w sklepie Inkospor.pl mogą zostać użyte w momencie składania zamówienia w koszyku sklepu. Aby sprawdzić status i ilość punktów należy zalogować się w sklepie i wejść do zakładki Moje konto, następnie wybrać zakładkę Moje punkty. Jeśli klient posiada zatwierdzone punkty, podczas składania kolejnego zamówienia pojawi się możliwość uzyskania kodu rabatowego z ich wykorzystaniem.

2. Punkty i ich wartość.
Każde otrzymane 20 punktów odpowiada wartości 1 zł. Dla przykładu: 200 punktów pozwala uzyskać kod rabatowy w wysokości 10 zł.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj jest zawsze aktualny.

3. Jak wykorzystać zgromadzone punkty?
Jeżeli posiadasz zgromadzone punkty, możesz je wykorzystać przy kolejnych zakupach w sklepie Inkospor.pl. Możesz tego dokonać podczas finalizacji zamówienia w koszyku lub logując się do swojego konta i wchodząc w zakładkę Moje punkty. Następnie zamień je na wybrany z dostępnych kodów. Punkty możesz wykorzystać jednorazowo lub tylko ich część, wybierając odpowiedni wariant kuponu (jeśli ilość punktów na to pozwala).

3. Czy istnieje minimalna ilość punktów, jakie można wykorzystać?
Tak. Minimalna ilość punktów posiadanych na koncie, która umożliwia otrzymanie kodu rabatowego wynosi 40, co pozwala uzyskać kod rabatowy w wysokości 2 zł.

5. Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w sklepie Inkospor.pl.
Zgromadzone punkty można wykorzystać tylko w sklepie Inkospor.pl.
Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie zamieniając je na produkty zakupione w sklepie Inkospor.pl, nie podlegają wymianie na gotówkę.
Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu Inkospor.pl.
Jeżeli złożysz zamówienie, którego kwota pozwoli otrzymać darmową dostawę a zgromadzona wcześniej ilość punktów będzie wystarczająca, aby pokryć całą wartość zamówienia, możesz w całości pokryć jego koszt punktami.

Co się dzieje w przypadku, gdy zamówienie zostaje anulowane/zwrócone?
W przypadku anulowania zamówienia punkty nie zostają przyznane. W przypadku zwrotu zrealizowanego zamówienia, punkty za to zamówienie zostają usunięte. Jeśli w anulowanym lub zwróconym zamówieniu wykorzystano punkty z poprzednich zamówień, nie podlegają one zwrotowi.

Czy istnieje wartość minimalna zakupu, którą należy przekroczyć, aby można wykorzystać zgromadzone punkty?
Nie. W tym momencie punkty można wymieniać na produkty bez względu na kwotę zamówienia.

Czy istnieje limit wykorzystania punktów przy jednorazowym zamówieniu?
Nie. Obecnie nie został ustalony taki limit.

Czy otrzymam punkty za koszty wysyłki?
Nie. Punkty nie obejmują kosztów wysyłki.

Czy otrzymam punkty za kwotę podatku VAT?
Tak. Punkty naliczane są od pełnej kwoty (brutto), którą klient płaci za zamówione produkty, czyli z uwzględnieniem podatku VAT.

Czy wszystkie zakupione produkty objęte są programem punktowym, łącznie z przecenionymi?
Tak. Nawet przecenione produkty pozwalają uzyskać punkty. Ilość punktów jest zależna od ceny po rabacie.

Czy wykorzystując kod rabatowy otrzymam punkty za zamówione produkty?
Tak. W takiej sytuacji ilość punktów zostanie naliczona od kwoty pomniejszonej o wartość wykorzystanego kodu rabatowego.

Czy za gratisy do zamówień przyznawane są punkty?
Nie. Punkty można uzyskać wyłącznie za zakupione produkty, za gratisy do zamówień punkty nie zostają przyznane.

Jaki mam czas, aby wykorzystać zgromadzone punkty?
Punkty zgromadzone za każde zamówienie są przechowywane na koncie przez 120 dni od daty złożenia tego zamówienia. Po tym czasie automatycznie wygasną.

Co zrobić kiedy wystąpi problem?
W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktowym prosimy o kontakt email pod adresem mailto:[email protected]

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą ulec zmianie.

Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Please leave your valid email address below.