22 886 48 48

pon - pt
9:00 - 16:00

fsd

breadcrumbs

Produkty za punkty

PRODUKTY ZA PUNKTY

1. Czym jest i jak działa Program Punktowy?
Przy każdym produkcie w sklepie Inkospor.pl widoczna jest ilość punktów, które można uzyskać po jego zakupie. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Punkty naliczane są każdemu zarejestrowanemu i zalogowanemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów. Wszystkie punkty zgromadzone w sklepie Inkospor.pl mogą zostać użyte w momencie zapłaty za zamówione produkty. Aby sprawdzić status i ilość punktów należy zalogować się na swoje konto w sklepie i wejść do zakładki Moje konto. Podczas składania kolejnych zamówień, jeśli klient posiada zatwierdzone punkty pojawi się możliwość zapłaty za zamówienie przy ich użyciu.

2. Punkty i ich wartość:
Każde otrzymane 20 punktów odpowiada wartości 1 zł. Dla przykładu: 200 punktów pozwala pomniejszyć kwotę zamówienia o 10 zł.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj jest zawsze aktualny.

3. Wydawanie Punktów:
Jeżeli posiadasz zgromadzone punkty, możesz je wykorzystać do dokonania zakupów w sklepie Inkospor.pl. Możesz tego dokonać na dwa sposoby. Pierwszy – po zaznaczeniu opcji zapłaty punktami, w momencie zatwierdzania zamówienia, pojawi się kwota zamówienia pomniejszona o wartość punktów a punkty zostaną odjęte od stanu punktowego konta. Drugi – po zalogowaniu się do swojego konta możesz wybrać opcję „zamień punkty na voucher”. Gdy wybierzesz tę opcję, punkty zostaną zamienione na kupon z kodem rabatowym, który można będzie wpisać w odpowiednie pole podczas finalizacji zamówienia.

Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w sklepie Inkospor.pl.
Zgromadzone punkty można wykorzystać tylko w sklepie Inkospor.pl.
Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie zamieniając je na produkty zakupione w sklepie Inkospor.pl, nie podlegają wymianie na gotówkę.
Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu Inkospor.pl.
Jeżeli złożysz zamówienie, którego kwota pozwoli otrzymać darmową dostawę a zgromadzona wcześniej ilość punktów będzie wystarczająca, aby pokryć całą wartość zamówienia, nie ma potrzeby wybierania dodatkowej formy płatności. W innym przypadku trzeba będzie wybrać dodatkową formę płatności.

Co się dzieje w przypadku, gdy zamówienie zostaje anulowane/zwrócone?
W przypadku wycofania, braku realizacji lub zwrotu zamówienia, wykorzystane w nim punkty przepadają i nie będą refundowane. Punkty za anulowane zamówienie nie zostaną przyznane.

Czy istnieje wartość minimalna zakupu, którą należy przekroczyć, aby można wymienić punkty na produkty?
Nie. W tym momencie punkty można wymieniać na produkty bez względu na kwotę zamówienia.

Czy istnieje limit wykorzystania punktów przy jednorazowym zamówieniu?
Nie. Obecnie nie został ustalony taki limit.

Czy otrzymam punkty za koszty wysyłki?
Nie. Punkty naliczane są tylko za zakupione produkty, nie obejmuje to kosztów przesyłki.

Czy otrzymam punkty za kwotę podatku VAT?
Tak. Punkty naliczane są od pełnej kwoty (brutto), którą klient płaci za zamówione produkty, czyli z uwzględnieniem podatku VAT.

Czy wszystkie zakupione produkty objęte są programem punktowym, łącznie z przecenionymi?
Tak. Wszystkie zakupione produkty pozwalają uzyskać punkty.

Czy za gratisy do zamówień przyznawane są punkty?
Nie. Punkty można uzyskać wyłącznie za zakupione produkty, za gratisy do zamówień nie zostają przyznane.

Jaki mam czas, aby wykorzystać zgromadzone punkty?
Punkty zgromadzone za każde zamówienie są przechowywane na koncie przez 120 dni od daty złożenia tego zamówienia. Po tym czasie automatycznie wygasną.

Co zrobić kiedy wystąpi problem?
W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktowym prosimy o kontakt email pod adresem info@inkospor.pl.

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą ulec zmianie.