22 886 48 48

pon - pt
10:00 - 16:00

fsd
breadcrumbs
Produkty za punkty

PRODUKTY ZA PUNKTY

1. Czym jest i jak działa Program Punktowy?
Przy każdym produkcie w sklepie Inkospor.pl widoczna jest ilość punktów, które można uzyskać po jego zakupie. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Punkty naliczane są każdemu zarejestrowanemu i zalogowanemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów. Wszystkie punkty zgromadzone w sklepie Inkospor.pl mogą zostać użyte w momencie zapłaty za zamówione produkty. Aby sprawdzić status i ilość punktów należy zalogować się w sklepie i wejść do zakładki Moje konto i odnaleźć Moje punkty. Podczas składania kolejnych zamówień, jeśli klient posiada zatwierdzone punkty pojawi się możliwość zapłaty za zamówienie przy ich użyciu.

2. Punkty i ich wartość.
Każde otrzymane 20 punktów odpowiada wartości 1 zł. Dla przykładu: 200 punktów pozwala pomniejszyć kwotę zamówienia o 10 zł.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj jest zawsze aktualny.

3. Jak wykorzystać zgromadzone punkty?
Jeżeli posiadasz zgromadzone punkty, możesz je wykorzystać przy kolejnych zakupach w sklepie Inkospor.pl. Możesz tego dokonać podczas składania zamówienia. Domyślnie punkty zdobyte w poprzednim zamówieniu zostaną automatycznie dodane do koszyka. Jeśli chcesz je zachować na inne zamówienie, wystarczy odnaleźć w koszyku ZNIŻKA Z PUNKTÓW LOJALNOŚCIOWYCH i wybrać Usuń. Aby je dodać ponownie wystarczy wybrać WYKORZYSTAJ PUNKTY LOJALNOŚCIOWE.

4. Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w sklepie Inkospor.pl.
Zgromadzone punkty można wykorzystać tylko w sklepie Inkospor.pl.
Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie zamieniając je na produkty zakupione w sklepie Inkospor.pl, nie podlegają wymianie na gotówkę.
Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu Inkospor.pl.
Jeżeli złożysz zamówienie, którego kwota pozwoli otrzymać darmową dostawę a zgromadzona wcześniej ilość punktów będzie wystarczająca, aby pokryć całą wartość zamówienia, możesz w całości pokryć jego koszt punktami.

Co się dzieje w przypadku, gdy zamówienie zostaje anulowane/zwrócone?
W przypadku wycofania, braku realizacji lub zwrotu zamówienia punkty nie zostają przyznane. Jeśli w tym zamówieniu wykorzystano punkty z poprzednich zamówień, zostaną przywrócone.

Czy istnieje wartość minimalna zakupu, którą należy przekroczyć, aby można wymienić punkty na produkty?
Nie. W tym momencie punkty można wymieniać na produkty bez względu na kwotę zamówienia.

Czy istnieje limit wykorzystania punktów przy jednorazowym zamówieniu?
Nie. Obecnie nie został ustalony taki limit.

Czy otrzymam punkty za koszty wysyłki?
Tak. Punkty obejmą również koszty przesyłki.

Czy otrzymam punkty za kwotę podatku VAT?
Tak. Punkty naliczane są od pełnej kwoty (brutto), którą klient płaci za zamówione produkty, czyli z uwzględnieniem podatku VAT.

Czy wszystkie zakupione produkty objęte są programem punktowym, łącznie z przecenionymi?
Tak. Nawet przecenione produkty pozwalają uzyskać punkty. Ilość punktów jest zależna od ceny po rabacie.

Czy wykorzystując kod rabatowy otrzymam punkty za zamówione produkty?
Punkty nie zostaną przyznane do produktów objętych kodem rabatowym. Jeśli w koszyku znajdują się również produkty nie objęte kodem rabatowym, im zostaną przyznane punkty.

Czy za gratisy do zamówień przyznawane są punkty?
Nie. Punkty można uzyskać wyłącznie za zakupione produkty, za gratisy do zamówień punkty nie zostają przyznane.

Jaki mam czas, aby wykorzystać zgromadzone punkty?
Punkty zgromadzone za każde zamówienie są przechowywane na koncie przez 120 dni od daty złożenia tego zamówienia. Po tym czasie automatycznie wygasną.

Co zrobić kiedy wystąpi problem?
W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktowym prosimy o kontakt email pod adresem info@inkospor.pl.

Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą ulec zmianie.