22 886 48 48

pon - pt
10:00 - 16:00

fsd
breadcrumbs
Zamówienia

ZAMÓWIENIA

Sposoby złożenia zamówienia

Zamówienie można złożyć w naszym sklepie internetowym, telefonicznie oraz mailowo.

Dane kontaktowe:
Tel./fax: +48 22 886 48 48
Tel. kom.: +48 696 48 66 88
E-mail: sklep@inkospor.pl

Dane potrzebne do złożenia zamówienia

Imię i nazwisko
Dane do wysyłki i faktury jeżeli klient chce ją otrzymać (standardowo jest wysyłany paragon) lub informacja o odbiorze osobistym
Telefon kontaktowy i adres email
Wybrana forma płatności: przedpłata przelewem, pobranie (płatność u kuriera) lub płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Opis produktu i jego ilość

Modyfikacja złożonego zamówienia.

Można jej dokonać telefonicznie, mailowo lub po zalogowaniu do swojego konta klienta w naszym sklepie, jeżeli przesyłka nie została już nadana.

Dane kontaktowe:
Tel./fax: +48 22 886 48 48
Tel. kom.: +48 696 48 66 88
E-mail: sklep@inkospor.pl

Zamówienie przez telefon

Zadzwoń i złóż zamówienie!

Zamówienie mailem

Napisz maila i złóż zamówienie!
Dane potrzebne do złożenia zamówienia:
Imię i nazwisko
Dane do wysyłki i faktury jeżeli klient chce ją otrzymać (standardowo jest wysyłany paragon) lub informacja o odbiorze osobistym
Telefon kontaktowy i adres email
Wybrana forma płatności: przedpłata przelewem, pobranie (płatność u kuriera) lub płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Opis produktu i jego ilość

Status zamówienia

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu do swojego konta klienta w naszym sklepie oraz w mailach potwierdzających etap realizacji zamówienia.

Płatność za zamówienie

Płatności można dokonać w następujący sposób:

1.Przedpłata na konto:
– za pomocą jednego z najpopularniejszych systemów płatności PayU (https://www.payu.pl/ klikając opcję Demo) można zrealizować szybką, wygodną i bezpieczną płatność on-line ze swojego konta lub kartą płatniczą
– płatność przelewem bankowym (zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym)
Dane do przelewu:
Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Numer konta do wpłat: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833
Nasz bank: Santander Bank Polska S.A.
2.Płatność za pobraniem
Uiszczenie płatności kurierowi podczas doręczenia przesyłki
3.Gotówka
Dokonanie płatności gotówką podczas odbioru zamówienia w siedzibie firmy Inkospor (brak możliwości dokonania zapłaty kartą)
4.E-bon podarunkowy Inkospor
Możliwość dokonania płatności kodem podanym na e-bonie podarunkowym, który wpisuje się w odpowiednie miejsce podczas realizacji zamówienia

Potwierdzenie płatności

Nie ma potrzeby przysyłania potwierdzenia płatności, ponieważ nie przyśpieszy to realizacji zamówienia. Przesyłki z przedpłatą są nadawane po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Najszybszą opcją płatności jest przelew on-line.

Darmowa wysyłka

Zamówienia powyżej 299 zł są zwolnione z kosztów wysyłki. Jeżeli zostanie wybrana płatność za pobraniem zostanie doliczone 4 zł.

Czy produkty z promocji obejmuje darmowa wysyłka?

Tak, jeżeli zamówienie po uwzględnieniu rabatów i promocji opiewa na kwotę powyżej 299 zł to jest objęte darmową wysyłką.

Zmiana adresu wysyłki

Jest zależna od etapu realizacji zamówienia. Przed nadaniem można skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo i dokonać zmiany adresu doręczenia. Po nadaniu przesyłki zmian można dokonać na przekieruj.dhlparcel.pl do godziny 23:59 dnia poprzedzającego doręczenie paczki.

Monitorowanie przesyłki

Od momentu złożenia zamówienia wysyłamy mailem informacje o etapie jego realizacji. Po nadaniu przesyłki wysyłamy mail potwierdzający realizację zamówienia, wraz z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

Wskazanie daty nadania przesyłki

Podczas składania zamówienia można wskazać datę nadania przesyłki, chociażby przez wpisanie informacji w odpowiednim polu dla obsługi sklepu. Można też skontaktować się z nami telefonicznie.

Kod promocyjny nie dzieła

Prosimy o kontakt telefoniczny.

Rezygnacja z newslettera

Korzystanie z tej opcji jest dobrowolne i w każdej chwili można z niej zrezygnować. Wystarczy kliknąć w odpowiedni button lub link który znajduje się w treści każdego maila.

Dane naszej firmy

Znajdują się w zakładce kontakt.
Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki

Tel./fax: +48 22 886 48 48
Tel. kom.: +48 696 48 66 88
E-mail: info@inkospor.pl

Bank
Santander Bank Polska S.A.
Numer konta: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833

KRS: Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy
Numer KRS: 0000074784
Regon: 017403590
NIP: 526-25-79-386

Pod powyższym adresem mieści się siedziba firmy oraz magazyn główny skąd nadawane są wszystkie przesyłki. W tej lokalizacji jest możliwość odbioru osobistego zamówienia po wybraniu takiej opcji podczas jego składania. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon – pt 9:00 – 16:00.

Dopłata pozostałej należności za zamówienie

Proszę wykonać przelew brakującej kwoty na nasz rachunek bankowy podając w jej tytule numer zamówienia.

Dane do przelewu:
Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Numer konta do wpłat: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833
Nasz bank: Santander Bank Polska S.A.

Dane do przelewu

Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Numer konta do wpłat: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833
Nasz bank: Santander Bank Polska S.A.

Wszystkie dane dotyczące naszej firmy znajdują się w zakładce kontakt.

Przelano za dużą kwotę za zamówienie

Nadpłata zostanie zwrócona na konto z którego był realizowany przelew.

Usunięcie konta w naszym sklepie

Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Wysyłka zagraniczna

Nie realizujemy wysyłek poza granice Polski.