22 886 48 48

pon - pt
9:00 - 16:00

fsd
breadcrumbs
Zamówienia

ZAMÓWIENIA

Sposoby złożenia zamówienia

Zamówienie można złożyć w naszym sklepie internetowym, telefonicznie oraz mailowo.

Dane kontaktowe:
Tel./fax: +48 22 886 48 48
Tel. kom.: +48 696 48 66 88
E-mail: sklep@inkospor.pl

Dane potrzebne do złożenia zamówienia

Imię i nazwisko
Dane do wysyłki i faktury jeżeli klient chce ją otrzymać (standardowo jest wysyłany paragon) lub informacja o odbiorze osobistym
Telefon kontaktowy i adres email
Wybrana forma płatności: przedpłata przelewem, pobranie (płatność u kuriera) lub płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Opis produktu i jego ilość

Modyfikacja złożonego zamówienia.

Można jej dokonać telefonicznie, mailowo lub po zalogowaniu do swojego konta klienta w naszym sklepie, jeżeli przesyłka nie została już nadana.

Dane kontaktowe:
Tel./fax: +48 22 886 48 48
Tel. kom.: +48 696 48 66 88
E-mail: sklep@inkospor.pl

Zamówienie przez telefon

Zadzwoń i złóż zamówienie!

Zamówienie mailem

Napisz maila i złóż zamówienie!
Dane potrzebne do złożenia zamówienia:
Imię i nazwisko
Dane do wysyłki i faktury jeżeli klient chce ją otrzymać (standardowo jest wysyłany paragon) lub informacja o odbiorze osobistym
Telefon kontaktowy i adres email
Wybrana forma płatności: przedpłata przelewem, pobranie (płatność u kuriera) lub płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Opis produktu i jego ilość

Status zamówienia

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu do swojego konta klienta w naszym sklepie oraz w mailach potwierdzających etap realizacji zamówienia.

Płatność za zamówienie

Płatności można dokonać w następujący sposób:

1.Przedpłata na konto:
– za pomocą jednego z najpopularniejszych systemów płatności PayU (https://www.payu.pl/ klikając opcję Demo) można zrealizować szybką, wygodną i bezpieczną płatność on-line ze swojego konta lub kartą płatniczą
– płatność przelewem bankowym (zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym)
Dane do przelewu:
Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Numer konta do wpłat: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833
Nasz bank: Santander Bank Polska S.A.
2.Płatność za pobraniem
Uiszczenie płatności kurierowi podczas doręczenia przesyłki
3.Gotówka
Dokonanie płatności gotówką podczas odbioru zamówienia w siedzibie firmy Inkospor (brak możliwości dokonania zapłaty kartą)
4.E-bon podarunkowy Inkospor
Możliwość dokonania płatności kodem podanym na e-bonie podarunkowym, który wpisuje się w odpowiednie miejsce podczas realizacji zamówienia

Potwierdzenie płatności

Nie ma potrzeby przysyłania potwierdzenia płatności, ponieważ nie przyśpieszy to realizacji zamówienia. Przesyłki z przedpłatą są nadawane po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Najszybszą opcją płatności jest przelew on-line.

Darmowa wysyłka

Zamówienia powyżej 299 zł są zwolnione z kosztów wysyłki. Jeżeli zostanie wybrana płatność za pobraniem zostanie doliczone 4 zł.

Czy produkty z promocji obejmuje darmowa wysyłka?

Tak, jeżeli zamówienie po uwzględnieniu rabatów i promocji opiewa na kwotę powyżej 299 zł to jest objęte darmową wysyłką.

Zmiana adresu wysyłki

Jest zależna od etapu realizacji zamówienia. Przed nadaniem można skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo i dokonać zmiany adresu doręczenia. Po nadaniu przesyłki zmian można dokonać na przekieruj.dhlparcel.pl do godziny 23:59 dnia poprzedzającego doręczenie paczki.

Monitorowanie przesyłki

Od momentu złożenia zamówienia wysyłamy mailem informacje o etapie jego realizacji. Po nadaniu przesyłki wysyłamy mail potwierdzający realizację zamówienia, wraz z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

Wskazanie daty nadania przesyłki

Podczas składania zamówienia można wskazać datę nadania przesyłki, chociażby przez wpisanie informacji w odpowiednim polu dla obsługi sklepu. Można też skontaktować się z nami telefonicznie.

Kod promocyjny nie dzieła

Prosimy o kontakt telefoniczny.

Rezygnacja z newslettera

Korzystanie z tej opcji jest dobrowolne i w każdej chwili można z niej zrezygnować. Wystarczy kliknąć w odpowiedni button lub link który znajduje się w treści każdego maila.

Dane naszej firmy

Znajdują się w zakładce kontakt.
Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki

Tel./fax: +48 22 886 48 48
Tel. kom.: +48 696 48 66 88
E-mail: info@inkospor.pl

Bank
Santander Bank Polska S.A.
Numer konta: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833

KRS: Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy
Numer KRS: 0000074784
Regon: 017403590
NIP: 526-25-79-386

Pod powyższym adresem mieści się siedziba firmy oraz magazyn główny skąd nadawane są wszystkie przesyłki. W tej lokalizacji jest możliwość odbioru osobistego zamówienia po wybraniu takiej opcji podczas jego składania. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon – pt 9:00 – 16:00.

Dopłata pozostałej należności za zamówienie

Proszę wykonać przelew brakującej kwoty na nasz rachunek bankowy podając w jej tytule numer zamówienia.

Dane do przelewu:
Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Numer konta do wpłat: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833
Nasz bank: Santander Bank Polska S.A.

Dane do przelewu

Centrum Sprzedaży Odżywek Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Numer konta do wpłat: 42 1090 1043 0000 0000 0606 7833
Nasz bank: Santander Bank Polska S.A.

Wszystkie dane dotyczące naszej firmy znajdują się w zakładce kontakt.

Przelano za dużą kwotę za zamówienie

Nadpłata zostanie zwrócona na konto z którego był realizowany przelew.

Usunięcie konta w naszym sklepie

Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Wysyłka zagraniczna

Nie realizujemy wysyłek poza granice Polski.

Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Please leave your valid email address below.