DOSTAWA I ODBIÓR OSOBISTY
Dostawy produktów
Przesyłka kurierska DHL na terenie Polski
Przesyłka z zamówionymi produktami w Inkospor.pl jest realizowana tylko na terytorium Polski.
Zamówienia dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Wykorzystuje ona zaawansowany system informatyczny umożliwiający monitorowanie przesyłek, wybór lokalnego punktu odbioru przesyłki, przekierowanie adresu doręczenia itp.
Paczki nadawane są we wszystkie dni robocze. Zamówienia złożone, potwierdzone do godziny 12:00 zostaną wysłane tego samego dnia. Informacje na temat etapu realizacji zamówienia oraz jego doręczenia przesyłane są pocztą elektroniczną na podany adres mailowy.
Dostarczenie przesyłki, ze względu na proces logistyczny, może zająć do 72 godzin. Jeżeli miałby on ulec zmianie i wydłużyć się, zostaniesz natychmiast poinformowany o tym przez naszą firmę.
DHL – opłata za nadanie przesyłki
Paczka | Wpłata na konto przed dostawą | Zapłata przy odbiorze (za pobraniem) |
DHL | 19,00 PLN | 22,00 PLN |
DHL Parcelshop* | 17,00 PLN | 20,00 PLN |
Paczkomat InPost | 15,00 PLN | 18,00 PLN |
*Maksymalna kwota pobrania akceptowana przez punkty DHL Parcelshop to 1000 zł. W przypadku przekroczenia tej kwoty przesyłka zostanie rozbita na kilka paczek. Za każdą kolejną paczkę zostanie doliczone koszt pobrania 3 zł.
Przesyłka gratis! Przy zamówieniu powyżej 299 złotych
Zamówienia opłacone przelewem powyżej kwoty 299 zł (kwota po odliczeniu wszelkich zniżek i kosztów przesyłki) są realizowane bez dodatkowych kosztów dostawy. Jeżeli zostanie wybrane pobranie, doliczana jest opłata 3 zł i przekazana na nasze konto. Przesyłka gratis ma charakter promocyjny i może zostać zakończona w dowolnym momencie bez podania przyczyny. Bezpłatne doręczenie zamówienia obejmuje również produkty w promocji o ile regulamin nie stanowi inaczej. Zwroty, wymiana oraz zamówienia specjalne nie są objęte przesyłką gratis.
Potwierdzenie odbioru ma charakter pisemny i od tego momentu Nabywca nabiera prawa własności do zakupionego towaru oraz ryzyka związanego z jego posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności jego utraty bądź uszkodzenia. Podczas odbioru przesyłki, Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia czy nie powstały uszkodzenia podczas transportu. Jeżeli opakowanie paczki jest uszkodzone lub naruszone prosimy nie odbierać zamówienia. Podstawą ewentualnej reklamacji jest przygotowanie „Protokołu szkody” przez kuriera DHL.
Kupujący po potwierdzeniu pisemnym odbioru ma prawo, a nawet obowiązek sprawdzenia zawartości przesyłki. Reklamacja ewentualnego braku produktu, bądź jego niezgodności z dokumentem sprzedaży będzie rozpatrywana tylko wtedy, gdy potwierdzi to kurier.
Odbiór osobisty w siedzibie Inkospor
Podczas składania zamówienia można wybrać bezpłatny odbiór w siedzibie naszej firmy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00– 15:30. O przygotowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru poinformujemy Cię mailem lub smsem.
Adres do odbioru osobistego:
CENTRUM SPRZEDAŻY ODŻYWEK Sp. j.
Bronisze, ul. Poznańska 106 A
05-850 Ożarów Mazowiecki
Wjazd od ul. Poznańskiej 108, droga wewnętrzna przy przystanku autobusowym